Hard to Believe Some People Thought The Wall Street Journal Would Go to Hell After Rupert Murdoch Bought It

The Wall Street Journal ran a 1,400-word news article today addressing the issue of whether Barack Obama is “too physically fit” to be elected president. Reporter Amy Chozick’s source for this nonsense? An anonymous comment on a Yahoo message board thread that she herself started.

I especially enjoy seeing a Wall Street Journal reporter sign off with a “Thanks!”.

β˜… Friday, 1 August 2008

Ads via The Deck Ads via The Deck